7 תשובות
בית הספר לטוב ולרע
נפילת הממלכות (יש קטעים גסים)
אראגון (ושאר הספרים בסדרה)
משחקי הרעב
אדון הטלקינזיס (לא אהבתי כל כך)
בית הספר לטוב ולרע
ואם בא לך אז אייבי ובין (לא בדיוק אותו סגנון, אבל סדרת ספרים חמודה שהייתי קוראת פעם)
וגם יומני החנונית (למרות שגם זה לא ממש אותו הסגנון)
אני מספר 4
תיכון לילה
מגנס צ'ייס
shadowhunters
תיכון לילה
האש הסודית
המועמדת
שר הטבעות
אראגון
ארץ האגדות

עוד ספרים מומלצים:
מוזר יותר מפאנפיק
במרחק נשימה
כמה טוב להיות פרח קיר (קראתי באנגלית לא יודעת איך זה בעברית)
אשמת הכוכבים
כל המקומות המוארים
אחד מאתנו משקר
heartstopper
שאלה כלבבי

יש לריק ריירדן עוד מלא סדרות אם עוד לא קראת אותן, מומלץ לקרוא לפי הסדר שהספרנ.ית ת.יגיד כדי להינות עד הסוף ובלי ספויילרים (יש כאן ציטוט של ריק ריירדן עצמו, לחדי העין)

חוץ מזה יש את אוקסה פולוק, סוד הגן הנעלם, שבעת הפלאים, הסיפור שאינו נגמר, הבונוסים של הארי פוטר, קסם והעיר הגדולה, כוח הקסם