4 תשובות
לא מה הקשר
ההורים שלי מאוזבקיסטן
השפה האוזבקית מזכירה את השפה הטורקית מאוד
בוא נגיד שאם הם ידברו אחד עם השני הם יבינו פחות או יותר על מה מדובר
אם היא מזכירה את טורקיה ? פחות יש שם תרבות מאוד יפה היום היא כבר לא קומוניסטית לדעתי היא הייתה קומוניסטית כשהייתי תחת שליטתה של רוסיה (ברית המועצות לשעבר)
ממליץ מאוד לטוס לשם לטיול זה חוויה מאוד מרתקת איזורים היסטוריים מאוד מרגשים אוכל נהדר
לתת גם גיחה לטג'יקיסטן על הדרך יש גבול שמפריד
השפה האוזבקית מזכירה את השפה הטורקית מאוד
בוא נגיד שאם הם ידברו אחד עם השני הם יבינו פחות או יותר על מה מדובר
אם היא מזכירה את טורקיה ? פחות יש שם תרבות מאוד יפה היום היא כבר לא קומוניסטית לדעתי היא הייתה קומוניסטית כשהייתי תחת שליטתה של רוסיה (ברית המועצות לשעבר)
ממליץ מאוד לטוס לשם לטיול זה חוויה מאוד מרתקת איזורים היסטוריים מאוד מרגשים אוכל נהדר
לתת גם גיחה לטג'יקיסטן על הדרך יש גבול שמפריד
אנונימי
שואל השאלה:
פגשתי פעם טג'יקיסטני בפולין והוא התחיל ממש לחפור לי שישראל רוצחת חפים מפשע ושזו מדינה פושעת... אני לא אומר שהוא בהכרח טועה אבל הוא היה ממש אגרסיבי ולא היה נעים כל כך לדבר איתו
אבל השאלה שלי אם אוזבקיסטן זה כמו מזרח אירופה או שזה יותר דומה לטורקיה ולמזרח התיכון ?
פגשתי פעם טג'יקיסטני בפולין והוא התחיל ממש לחפור לי שישראל רוצחת חפים מפשע ושזו מדינה פושעת... אני לא אומר שהוא בהכרח טועה אבל הוא היה ממש אגרסיבי ולא היה נעים כל כך לדבר איתו
אבל השאלה שלי אם אוזבקיסטן זה כמו מזרח אירופה או שזה יותר דומה לטורקיה ולמזרח התיכון ?
אנונימי
לגבי הבחור הטג'יקי לא קשור לעדה זה ספציפית המחשבה שלו
אין שם אנטישמיות הסר דאגה מלבך
ולגבי השאלה לא זה ולא זה פשוט ממליץ לראות סרטונים ביוטיוב
אין שם אנטישמיות הסר דאגה מלבך
ולגבי השאלה לא זה ולא זה פשוט ממליץ לראות סרטונים ביוטיוב
אנונימי
באותו הנושא: