3 תשובות
שואל השאלה:
יש לי את זה ארבע שנים
אנונימי
תלך לרופא לפעמים יש טיקים מחוסר של משהוא בגוף
אני הייתי הולכת לרופא לבדוק שהכל בסדר ❤
באותו הנושא: