9 תשובות
כי תמיד רוצים את מה שאין, את הדברים שחומקים לנו מבין האצבעות
להפיק להתאהב באנשים כאלו, תתאהבי באנשים שמחזיריםלך אהבה-הדדית.
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט להפסיק להתאהב אני פשוט לא שולטת בזה אני לא ממש מעוניינת להתאהב בילד שלא אוהב אותי בחזרה במיוחד לא כשהוא ידיד טוב שלי שמספר לי דברים שאני לא רוהצ לדעת או צוחק איתי על דברים שלא צוחקים עם חבר זה לא נעים לצחוק בצורה כזאת עם ידידים שאת המאוהב באחד מהם
שואל השאלה:
בגלל זה אני מבקשת שתעזרו לי לרדת ממנו ניסיתי הכל ועד שכבר לא חשבתי עליו איזה חודש פתאום חלמתי שהוא נישק אותי..
את לא לבד!
כמו שציינו פה, קורה הרבה לאנשים שהם רוצים את מה שאין להם, כי ברגע שמישהו רוצה אותם זה נראה להם מובן מאליו אבל ברגע שהם הולכים...הם מבינים כמה הם היו משמעותיים בשבליהם
עיסוק, כל הזמן להתעסק בדברים אחרים
ואז ככה תשכחי ממנו
אין יותר מדי מה לעשות אם את אוהבת מישהו. זה יעבור באיזשהו שלב ואת פשוט תקבלי את זה שהוא לא מעוניין בך
שואל השאלה:
אז ביום אני עסוקה אבל אז בלילה זה חוזר כשאני לא מצליחה להרדם זה פשוט קופץ לי לראש ובלי לשים לב אני מקווה לחלום עליו עוד הפעם ומצד אחד אני כן רוצה לאהוב אותו אבל מצד שני אני לא רוצה כי אני יודעת שחוזרים לבית ספר והוא לא אוהב אותי בחזרה.. זה גם קרה לי שנה שעברה בקיץ הייתי בקשר טוב ואז בסוך הקיץ ניתקנו אותו וכשחזרנו לבית ספר פשוט לא דיברתי איתו חצי שנה.. כי התביישתי כי לא ממש רציתי לאהוב אותו כי ראיתי שהוא כבר עבר ממזמן וזה מעצבן זה נראה כאיחו אתל בנים כשהם מתאהבים זה פשוט עובר ברגע שהיא אומרת לא ואצל בנות אחרי שהיא אומרת לא שם מתחיל הבעיה וזה לא נגמר במשך פאקינג שניםם כבר שנה שלמה שאני אוהבת אותו והוא לא שם עליי אני לא יודעת מה לעשות
שואל השאלה:
אבל אני סת8 מתלוננת כלום לא יעזור רק הזמן ואולי כשנחזור לבית ספר ואני אראה אוצו עוד פעם בתור ידיד ואראה את הצדדים שאני פחות אוהבת בו זה יעלם.. או שאני אחזור וזה יחזור בגלל החלום המטומטם