31 תשובות
תרגישי בנוח יש כאלה שעושות את זה בשביל כסף
אין לך ממה להתבייש,תכלס זה העבודה שלהם ותאמיני לי שאנשים אחרים באים לרופא שיניים עם שיניים מזעזעות.
אנונימית
גם אני הייתי ככה בהתחלה, פשוט תגידי לעצמך שאין מה לפחד ושהוא רואה 100 כאלו ביום
אנונימית
הם רופאים זו העבודה שלהם והם השקיעו עשורים מהחיים שלהם כדי לעזור לאנשים כמוך
אולי אם תדעי מראש למה את הולכת, תרגישי יותר בנוח.
קודם כל אתם יושבים ומדברים. את מסבירה לו למה הגעת והוא מתחקר אותך. אם כל מה שאת רוצה זה גלולות, יתכן שבזאת הפגישה תסתיים.
אם לא, בשלב הבא תעברי אל מאחורי וילון. שם תורידי את החלק התחתון ותשכבי על המיטה. תקבלי סדין, ותוכלי לכסות את עצמך בו. כך שזה יהיה כאילו שאת עם חצאית, רק בלי תחתונים. ואז, תקראי לרופא והוא יגיע.
תסבירי לרופא שזו הפעם הראשונה שלך אצל רופא נשים. אני בטוחה שאת לא הביישנית הראשונה שהוא פגש. :) בקשי ממנו להסביר לך כל דבר שהוא עושה, זה יקל עליך.
את יכולה אגב לבקש מאחות להיות נוכחת בזמן הבדיקה, אם זה יקל עליך. או מאמא שלך להצטרף אם זה יעזור לך.
קודם כל אתם יושבים ומדברים. את מסבירה לו למה הגעת והוא מתחקר אותך. אם כל מה שאת רוצה זה גלולות, יתכן שבזאת הפגישה תסתיים.
אם לא, בשלב הבא תעברי אל מאחורי וילון. שם תורידי את החלק התחתון ותשכבי על המיטה. תקבלי סדין, ותוכלי לכסות את עצמך בו. כך שזה יהיה כאילו שאת עם חצאית, רק בלי תחתונים. ואז, תקראי לרופא והוא יגיע.
תסבירי לרופא שזו הפעם הראשונה שלך אצל רופא נשים. אני בטוחה שאת לא הביישנית הראשונה שהוא פגש. :) בקשי ממנו להסביר לך כל דבר שהוא עושה, זה יקל עליך.
את יכולה אגב לבקש מאחות להיות נוכחת בזמן הבדיקה, אם זה יקל עליך. או מאמא שלך להצטרף אם זה יעזור לך.
רותם צודקת, או להגיע בחצאית מהבית כי קורים מקרים והרופא יכול לשכוח את הסדין, וזה סיוט להתווכח כי עוד יסמנו אותך כחסומה מתורים
אנונימית
אולי אפשר לבקש מעוהדת סוציאלית שתלווה אותך ותעדכן את הרופא בחששות שלך. יש גם ארגון בשם ווימן פרנדלי שעושה את זה ויש להם גם רופאות
@אנונימית,
קרה לך ששכחו סדין? לי מעולם לא קרה. בכל מקרה, תמיד יש בתוך החדר ערימה של סדינים שאפשר לקחת.
קרה לך ששכחו סדין? לי מעולם לא קרה. בכל מקרה, תמיד יש בתוך החדר ערימה של סדינים שאפשר לקחת.
קרה לי, ואי אפשר ככה לצאת מהחדר כי זה נראה כאילו את מתנהגת כאילו את בבית שלך ולא במקום ציבורי
אנונימית
טוב לדעת שמשהו כזה יכול לקרות. זה יאפשר לי להתכונן למקרה כזה.
אז איך אפשר?
אנונימית
מה שאמרת (את או אחרת), פשוט לבוא עם חצאית.
לי אישית אין חצאיות ואני לא רגילה אליהן, לא למיני ולא למקסי. אז מה עוד אפשר לעשות? הבדיקה צריכה להיות מותאמת אלינו ולא להפך
אנונימית
את צודקת. אבל אם יש חשש למצב מסוים, העובדה שאת צודקת לא תעזור.
אפשר אולי לקחת בתיק סדין קטן.
אגב 1: קרה לך הרבה? ולא הבנתי מה קרה כשביקשת סדין. מה אמר לך הרופא?
אגב 2: גם אני לא בדיוק בעניין של שמלות או חצאיות. אבל לי גם לא יפריע לא להתכסות בסדין.
אפשר אולי לקחת בתיק סדין קטן.
אגב 1: קרה לך הרבה? ולא הבנתי מה קרה כשביקשת סדין. מה אמר לך הרופא?
אגב 2: גם אני לא בדיוק בעניין של שמלות או חצאיות. אבל לי גם לא יפריע לא להתכסות בסדין.
ביקשתי סדין והרופא לא הסכים. אחרי זה כשניסיתי לקבוע תור אצלו שוב לא נתנו לי לא משנה כמה ביקשתי. אחרי זה כשהבאתי מהבית סדין אצל רופא אחר הוא צעק עלי שהוא לא ימשיך את הבדיקה כי הוא חושב שאני מוטרדת ממנו ורוצה לתבוע
אנונימית
וטפ? למה הוא לא הסכים? נשמע לי ממש הזוי. לגבי הרופא האחר - גם אצלו לא היה סדין?
תרשי לי לתת לך טיפ קצת גזעני? לכי רק לרופאים ערבים. מהנסיון שלי, הם הכי מתחשבים ועדינים.
תרשי לי לתת לך טיפ קצת גזעני? לכי רק לרופאים ערבים. מהנסיון שלי, הם הכי מתחשבים ועדינים.
כנראה שהוא לא הסכיפ כי הוא פירש את זה כחוסר אמון וכאילו אני אומרת לו מה הוא צריך לעשות. אצל הרופא האחר גם לא היה. ורופאים ערבים יש פחות בדרך כלל וגם לא בהכרח שכולם רגישים.
אנונימית
כן, יש כאלה שהאגו שלהם משפיע עת העבודה שלהם. כמו שרופאה אחת פעם טעתה בהקשת מספר שהקראתי לה, ואז נזפה בי על כך שהקראתי לה לכאורה את המספר הלא נכון.
אני גרה בצפון, כך שיש כאן די הרבה רופאים ערבים. ומה שאמרתי זו מן הסתם הכללה גסה, לא חסרים כמובן רופאים יהודים שהם מקסימים.
אני גרה בצפון, כך שיש כאן די הרבה רופאים ערבים. ומה שאמרתי זו מן הסתם הכללה גסה, לא חסרים כמובן רופאים יהודים שהם מקסימים.
אני יודעת פשוט למערכת יש המון כוח, אם לא באת להם בטוב בעין הם עלולים לא לסמוך עליך ולא לתת לך לקבוע את רוב התורים
אנונימית
הבעיה שזה לא אגו ורוב הרופאיפ רואים את זה בתור חוסר אמון ובגלל זה לא מאפשרים את רוב התורים אחרי זה
אנונימית
את תמיד יכולה לעבור קופה. למרות שזה עדיין מאוד מרגיז. והקטע הזה שלא נתנו לך תורים בכלל דפוק לגמרי.
אבל עזבי, בואי לא נפחיד את השואלת. רוב הסיכויים שהכל יהיה בסדר.
אבל עזבי, בואי לא נפחיד את השואלת. רוב הסיכויים שהכל יהיה בסדר.
כן אבל יכול להיות שהתיק עובר איתך ויזכרו לך את התקריות עם הצוות
אנונימית
התיק לא עובר איתך. בדקתי את זה לאחרונה. לקופה החדשה אסור לשאול, ולקופה הישנה אסור לתת בגלל ענייני סודיות רפואית. כשאת עוברת קופה, עליך מוטלת החובה לידע אותם בהיסטוריה הרפואית שלך.
אם במקרה את בכללית ויכולה להגיע לאיזור כרמיאל, אני יכולה להמליץ לך על מישהו בפרטי.
אם במקרה את בכללית ויכולה להגיע לאיזור כרמיאל, אני יכולה להמליץ לך על מישהו בפרטי.
תודה אבל אני לא מכרמיאל. אבל זה משהו במערכת שמופיע כ"חסום מלקבוע תור", אז זה יכול לעבור איתך. חוץ מזה שהצוות מכיר אחד את השני אז כבר ידעו עליך
אנונימית
אני די בטוחה שזה לא יכול לעבור. למה שיהיה קשר בין המערכת של קופה א' לבין זו של קופה ב'?
בכל מקרה, אני בטוחה שיש משהו שאפשר לעשות. להתלונן איכשהו.
בכל מקרה, אני בטוחה שיש משהו שאפשר לעשות. להתלונן איכשהו.
אנשים מכירים זה את זה וגם לא בטוח שתלונה תצליח
אנונימית
מה, רופאים מקופות שונות? לא בהכרח. וגם אם כן, את חושבת שהם יציינו אותך? את השם שלך? הסיכוי שהקופות תחלוקנה ביניהן דווקא את המידע הזה, נראה לי קלוש.
ונכון, תלונה יכולה שלא להצליח. אבל היא יכולה גם כן להצליח. דברי איתי בפרטי.
ונכון, תלונה יכולה שלא להצליח. אבל היא יכולה גם כן להצליח. דברי איתי בפרטי.
יש לך ניסיון עם תלונות שהגשת?
אנונימית
לא בדיוק. אבל יש אמצעי אחד או שניים שאני מכירה שיכולים לעזור.
אבל שמעי, הלכנו רחוק מאוד מנושא השאלה. אפשר להמשיך בפרטי, אם את רוצה. איך שמתאים לך.
אבל שמעי, הלכנו רחוק מאוד מנושא השאלה. אפשר להמשיך בפרטי, אם את רוצה. איך שמתאים לך.
מה זאת אומרת? עמותה? עורך דין? לא הבנתי
אנונימית
ב פ ר ט י .
באותו הנושא: