13 תשובות
מה?
אם את חופרת על זה אז אולי פשוט תרגיעי, ואם את אומרת את זה הרבה בתור בדיחות לכי על זה. מי היא שתגיד לך לסתום, אה?!
זה שמותר להגיד זה לא אומר שזה מכבד, זה כמו שיהודי יצחק על השואה
מותר לו אבל הוא לא מכבד
מותר לו אבל הוא לא מכבד
מה הטעם בלהגיד את זה כל כך הרבה פעמים?
אין סיבה שתגידי את זה. את שחורה, אני מניחה שממוצא אתיופי, את לא עברת עבדות, לא השתמשו במילה הזו נגדך, השימוש במילה לא נותן לך כוח או הופך אותך למיוחדת. פשוט אל תשתמשי בה.
הגיוני שהיא לא רוצה להיות חברה שלך, בול כמו שיש אנשים שלא רוצים להיות חברים של אנשים שמקללים הרבה או אנשים אלימים.
הגיוני שהיא לא רוצה להיות חברה שלך, בול כמו שיש אנשים שלא רוצים להיות חברים של אנשים שמקללים הרבה או אנשים אלימים.
שואל השאלה:
מי אמר שאני אומרת את זה הרבה פעמים? בקושי יוצא לי להגיד את זה, אמרתי את זה כמה פעמים אחדות כשהיא היתה בסביבתי והיא אשכרה איימה לא להיות חברה שלי בגלל זה. אל סתם תגידי שאמרתי את זה הרבה, לא כתבתי את זה בשום מקום יחסרת השכלה.^^
מי אמר שאני אומרת את זה הרבה פעמים? בקושי יוצא לי להגיד את זה, אמרתי את זה כמה פעמים אחדות כשהיא היתה בסביבתי והיא אשכרה איימה לא להיות חברה שלי בגלל זה. אל סתם תגידי שאמרתי את זה הרבה, לא כתבתי את זה בשום מקום יחסרת השכלה.^^
אנונימית
התנהגות עצובה. מביך
הגזמה בעיניי.. נראה לי שכדאי שתדברו על זה לעומק ותשאלי אותה מה כל כך מפריע לה במילה הזו ואם היא באמת חושבת שזה מייצר גזענות להגיד אותה..
היא צריכה לקחת את הכדורים שלה
אנונימית
אסור לך להגיד, אם את לא אפרו אמריקאית
היא מאוד מוזרה אבל לדעתי להיות שחורה לא נותן לך יותר זכות לומר את זה מלבנה אם לזה התכוונת
שואל השאלה:
אני חצי. מותר ליd:
אני חצי. מותר ליd:
אנונימית
שואל השאלה:
לא^:)
לא^:)
אנונימית
באותו הנושא: