9 תשובות
אני בחיים לא יהיה יפה ורזה כמו כולם
שואל השאלה:
את לא צריכה ❤ אני בטוחה שאת מושלמת כמו שאת ויפיפיה.
אני בן
ולא אני לא
שואל השאלה:
אז התשובה פונה ללשון זכר. ואפילו אם אתה לא בטוח תאמין לי כל אחד יפה. אתה לא חייב להיות רזה בישבל להגדיר יופי כל מבנה גוף הוא מיוחד ויפה ועצה שלי תחמיא לעצמך כל יום במראה על עיניים או שיער או הגוף כל פעם מחמאה
:(
אנונימי
נקווה
אין לי חברים לעשות איתה שטויות.. הכלבה שלי מתה והיא הכל בשבילי וההורים שלי לא מבינים כמה קשה לי ואני סתם בחדר כל הזמן
אנונימית
שואל השאלה:
אני בטוחה שאת תמצאי חברים את יכולה להכיר דרך חוגים או רשת גם פה. גם לי הייתה תקופה כזאת. ואני מצטערת לשמוע לגבי הכלבה.. גם לי היה כלב שנפטר כשהייתי יותר קטנה ואני יודעת שזה ממש קשה ואף אחד לא מבין אותך. וגם יש לי עוד כלבה עכשיו אז אני מאוד מבינה אותך ושולחת חיבוקים. כדאי לך לנוח בתקופה הזאת