2 תשובות
c# קצת יותר מסובכת מpython, ו-html היא שפה ממש קלה שיש כאלה שלא מחשיבים אותה בכלל לתכנות. אם את עצלנית ולא אוהבת לתכנת בגלל קושי מסויים אז תכנות זה לא בשבילך, כי תכנות דורש יכולת למידה עצמית + התעניינות וסקרנות ללמוד דברים חדשים.
#c , גאווה ופייטון שלושתן שפות תכנות, אמנם ברמות קושי שונות אבל העיקרון שלהן הוא אותו עיקרון ואם לא אהבת אחת אני מאמין שלא יהיה פתאום שינוי משמעותי ותאהבי אחרת.
html שפת תגיות בכלל וקשה להחשיב אותה כתכנות, אני מאמין שלא תלמדי דברים כמוהה במגמה.
אבל, תכנות הוא כן מקצוע נחשק ויוקרתי ואם יש לך רצון ויכולות, קל להצליח בו. תבחרי במה שעושה לך טוב.