3 תשובות
בטח זה לאישתו
זה מה שהוא ענה על זה באחד מהראיונות:

"אני לא יודע מאיפה זה בא", הוא נזכר, "אני לא רוצה להבין למה זה קרה שאני שר בלשון נקבה, אבל זה קרה ואני שמח, זה כאילו פתח לי דיבור חדש שלא היה לי וגיליתי בי. אני אפילו לא יודע מי זאת ששרה, אבל אני מרגיש שזה משהו שיצא מתוכי. אני כתבתי את השיר, אבל אני לא יודע למה כתבתי בלשון נקבה. שתבין, הלחן קיים כבר שנה ולא הצלחתי למצוא את המילים".
שואל השאלה:
תודה רבה!^
אנונימית