13 תשובות
וואו הייתי רוצחת אותו
רוצח אותו
אני בן אבל אם הייתי בת והיו עושים לי את הייתי מפוצץ אותם מכות.
תלוי כמה שיער אבל אני אריב איתו
אנונימית
אומרת עליו קדיש
אכעס רצח אבל בסוף יעבור לי
וואו יש לי עצבים מלחשוב על זה הייתי מרביצה לו כאילו הוא שק אגרוף ומנתקת איתו קשר
בעיטה לביצים
סטירה לפנים
ואז אני אחנוק אותו ואצעק עליו
סטירה לפנים
ואז אני אחנוק אותו ואצעק עליו
אם אתה מתכנן לעשות את זה אז שתדע לך שאתה לא תחיה אחר כך. ולא כי היא תהרוג אותך, כי אני אצטרף אליה.
מעיפה אותו מהחיים שלי
גוזרת לו תיד...
זה לא היה קורה כי השיער שלי קצר
אבל אם הוא היה גוזר גם את זה הייתי מעמידה פנים שאני מביאה לו סטירה (אני שונאת להרביץ)
אבל אם הוא היה גוזר גם את זה הייתי מעמידה פנים שאני מביאה לו סטירה (אני שונאת להרביץ)
הוא לא יחייה
אנונימית
באותו הנושא: