16 תשובות
אנחנו לא שונאים את ביבי
ביבי המלך
רק השם עושה לי חררה
על מה אתה מדבר חח
אנונימית
שואל השאלה:
חחח התכוונתי אל אנשים ששונאים אותו
אנונימי
מסכים איתך הוא הרע במיעוטו, האסון הוא יאיר לפיד
אני לא מחבב את ביבי לא רק בגלל הפשעים אלא בגלל ההתנהלות שלו
"אין לכם בכלל דעות פוליטיות זה הכל מההורים שלכם" ממש בוגר מצידך אם כבר ניתן לומר זאת על אנשי "רק ביבי", עזוב תתרחק מהטענה הזאת תצא מנקודת הנחה שאנשים יש להם שכל
#crimeminister
אם הייתי ישן בלילה אז הייתי גם מפרט יותר..
זה לא שאני שונא אותו, אני פשוט לא אוהב אותו.
הוא שקרן פתולוגי, הוא נמצא 10 שנים בשלטון לפחות, הוא מושחת, מסית נגד מערכות המשפט ומערכות החוק, חושב שהוא מעל כולם..
אי אפשר להתעלם מזה שהבן אדם תרם המון למדינה, כבודו במקומו מונח..
אבל מצד שני, כבר רואים שבשנים האחרונות ובמיוחד ברגעים קריטיים כאלו, המדינה היא לא ראש מעייניו. טובתו האישית חשובה לו יותר..
די, חלאס , מיצינו. הגיע הזמן לפנות את הכיסא למישהו אחר שההצלחה עוד לא עלתה לו לראש.
אנונימי
דבר ראשון לא רק שהוא עשה פשע הוא הורס את כל המדינה כדי להציל את עצמו הוא מסיט נגד השמאל הורס את מערכות המשפט, לא עוזר למובטלים כי הוא עסוק בלעזור רק לעצמו! ואני ממש לא באותה דעה פוליטית עם ההורים שלי
הוא מסית נגד השמאל, יש לו 3 כתבי אישום בגין שוחד מרמה והפרת אמונים (גם אם תגידו שהוא חף מפשע ושמעלילים עליו יש עילה לכל האשמה והעובדה שהוא רק מנסה לדחות את המשפט כדי שיוכל להמשיך לנהל את המדינה איך שבא לו למרות שאם הוא היה חף מפשע הוא היה רוצה לקיים את המשפט כדי שיוכל להוכיח את חפותו), הוא קנה לעצמו (על דעת עצמו) מטוס פרטי מהמיסים של המדינה בזמן הקורונה כשכל הכלכלה של המדינה קורסת, התעקש לנהל את נושא הקורונה לבד בלי עזרה ממומחים בשביל הקרדיט וככה הגענו למצב של מדינה אדומה היום ומצב נוראי של חולים ומתים, ניהול לא נכון של כספי המדינה בעת משבר כלכלי. שאני אמשיך?
השמאל מסית נגדו ולמשבר כלכלי היינו מגיעים בכל מקרה בגלל הקורונה אין צורך להפיל עליו דברים שלא באשמתו.
אין כרגע מישהו שיכול להחליף אותו לדעתי. לא יאיר לפיד הסכסכן והגזעני ולא גנץ שלא מבין כלום ולא מרצ העוכרי ישראל..אם יש מישהו יותר טוב תעדכנו..כי בנתיים אין אחד כזה.
אנונימית
לאילו אילו שאומרים שביבי מסית נגד בית המשפט-ברור שהוא נסית גם אני הייתי מסית כל עוד בית המשפט לא דובר צדק אלא מתקיים במטרה לקדם אגנדה פוליטית
כאילו לא יכלתה לכתוב משהו יותר ילדותי מזה המסקנה היחידה שאני יוצא משאלה הזאת זה שאתה היחיד פה שלא מבין שיט בפוליטיקה ואומר דברים כי ההורים שלו אומרים
אבל זה כן באשמתו. הוא לקח את זה עליו והתעלם מדעות אפילו של שאר חברי הליכוד! השמאלנים בכלל לא אשמים בכלום בנושא הזה
אין לי שנאה כלפיו. אני פשוט חושבת שבן אדם מושחט לא ראוי להנהיג את מדינת ישראל. ואני לא חושבת שהוא עדיף מכל המתמודדים כי כולם גרועים בערך באותה רמה
שואל השאלה:
אבל למה לאיים על החיים של הבן אדם :/
אנונימי
מה
אלו הקיצוניים ואני לא תומך בהם בכלל..
רק אומר שהבן אדם עשה את שלו והגיע הזמן שמישהו אחר יחליף אותו..
אנונימי