15 תשובות
לול סיימ אחותי אני גם ככה,נתתי לה כאפה והיא התרעננה עם אין לך אומץ צלמי אותה ותראי לה מחר בנתיים חכי שזה יעבור
תביאי לה נבוט לראש מי היא בכלל
יש לי ארבע אחיות שמדברות מתוך שינה, יש אחת שצועקת ויש אחת שממש יושבת ומדברת, זה ממש מפחיד, עם השתיים האחרות אני עוד שורדת...
שואל השאלה:
היא לא סתם מדברת היא פאקינג צועקתת
היא לא סתם מדברת היא פאקינג צועקתת
אוקיי לכי על הרעיון של הכאפה ונוסי על נפשך
גם אח שלי מדבר מתוך שינה ואז אני מעיפה אותו מהחדר חאחאחחא
בדרך כלל שאנשים מדברים מתוך שינ צריל להגיד להם לחזור לישון
תצלמי אותה זה ישמש אותך בעתיד תאמיני לי
גרב לפה
לקחת את המיטה כמו שהיא (פלוס עם את גרה בדירת קומות) ופשוט לזרוק מהחלון :)))))) שמח שעזרתי מאמי
סלוטייפ.
שואל השאלה:
א-
למה לעזאזל זה בחמות
א-
למה לעזאזל זה בחמות
תורידי לה אחת^
שואל השאלה:
אני מפחדת שאני גם מדברת מתוך שינה
אני מפחדת שאני גם מדברת מתוך שינה
את חייבת לצלם לה את זה
באותו הנושא: