4 תשובות
אני ממש אהבתי את הסדרה אבל מה שטתה חושב
אני רק בפרק השלישי אבל שחקנים מכוערים וחסרי כישרון הם לא
כן, רק אתה
דפאקק זה הסדרה שהכי פחות אפשר ללכלך עליהה