12 תשובות
לי זה הפרש גדול מדי
אבל איך שאת רוצה ואיך שאת והוא מרגישים
אבל איך שאת רוצה ואיך שאת והוא מרגישים
לאהבה אין גיל, גיל הוא רק מספר, מאחלת לכם המון בהצלחה, אם אתם באמת מאוהבים, מי יוכל להפריד בניכם?
ככה אני מאמינה לפחות, כל טוב!
ככה אני מאמינה לפחות, כל טוב!
סבבה (:
ואוהבת את הביטחון העצמי שלך שלא כל היום את חושבת יואו נו אבל מה יחשבו עלי עכשיו
~bitch~
ואוהבת את הביטחון העצמי שלך שלא כל היום את חושבת יואו נו אבל מה יחשבו עלי עכשיו
~bitch~
לא אחשוב יותר מידי,אבל כן אחשוב שהוא גדול בהרבה ממנה
אנונימית
לא מתאים ולא יסתדר.
פשוט פער שלא ניתן לגשר עליו.
לעומת מה שאחרים אומרים פה, ומעט מהנסיון שיש לי כי אני יותר קרובה לגיל הזה ויודעת להגיד מקרוב. 7 שנים זה הפרש מאוד מאוד גדול!!! יש הבדל בין מחשבות, תכנונים עתידיים, רצונות אחד של השניה.
לדעתי- בזבוז זמן.
אבל בכל מקרה שיהיה בהצלחה.
פשוט פער שלא ניתן לגשר עליו.
לעומת מה שאחרים אומרים פה, ומעט מהנסיון שיש לי כי אני יותר קרובה לגיל הזה ויודעת להגיד מקרוב. 7 שנים זה הפרש מאוד מאוד גדול!!! יש הבדל בין מחשבות, תכנונים עתידיים, רצונות אחד של השניה.
לדעתי- בזבוז זמן.
אבל בכל מקרה שיהיה בהצלחה.
כולה הפרש של 7 שנים לפי דעתי זה סבבה לגמרי את גם בוגרת אז אין בעיה.
זה אחלה הגיל הזה כי אין הרבה הפרש ובתנאי ששני הצדדים רוצים את אותו הדבר וזה הדדי ובכללי תחשבי שגבר שיותר גדול ממך הוא יותר בוגר מגבר שבגיל שלך ורוב הנשים מעדיפות גבר שגדול מהן בגלל הבגרות
לדעתי זה בסדר גמור גם מבחינת הגיל את בת 18 את יכולה לקבוע לעצמך עם מי להיות ולא צריך לעניין אותך מה אחרים יחשבו עליכם כל עוד זה בסדר מבחינתכם אתם אוהבים מאושרים!?
זה מה שצריך לעניין אותך לא שום דבר מעבר
וכמובן אם יש בניכם כימיה זה גם חשוב,מאוד,שיהיה דו שיחה בניכם שדעו להבין ולפרגן אחד לשניה ולהקשיב,גם ברגעים פחות טובים אם יש את זה בניכם אז הכל מושלם!
זה מה שצריך לעניין אותך לא שום דבר מעבר
וכמובן אם יש בניכם כימיה זה גם חשוב,מאוד,שיהיה דו שיחה בניכם שדעו להבין ולפרגן אחד לשניה ולהקשיב,גם ברגעים פחות טובים אם יש את זה בניכם אז הכל מושלם!
הרי זה ברור שתשכבי איתו גם אם היית אם מישהו בן 20 אז לא ממש משנה
שואל השאלה:
מה זה קשור לזה שאם נעשה סקס או לא? זה דבר טבעי.
מה זה קשור לזה שאם נעשה סקס או לא? זה דבר טבעי.
מה שמרגיש לך שאת שלמה איתו לכי על זה..
הכול תוויות.
השאלה איך האדם ממולנו
הכול תוויות.
השאלה איך האדם ממולנו
כתימני אני יכול להגיד לך שלאהבה אין גיל
בתימן גם גבר בן 30 יכל להתחתן עם ילדה בת 13
בתימן גם גבר בן 30 יכל להתחתן עם ילדה בת 13
אנונימי
באותו הנושא: