6 תשובות
כי זה עיניין של אופי
כי לכל אחד יש טעם שונה
אנונימית
אבל הן לא.
וכנראה שאם הן עם מכוער היה לו אופי וביטחון עצמי.
לא יודע איפה ראית את זה
זה עניין של אופי אבל אולי הוא גם הטעם שלהן אתה לא יכול לדעת
יופי זה שטויות
בסופו זה דבר היופי נמוג
האופי זה מה שנשאר
באותו הנושא: