6 תשובות
תכתבי
"טוב שגם אתה עונה.."
אל תכתבי פשוט תעשי אותו דבר ואל תעני לו אם הוא לא עונה הוא לא שווה את המאמץ שלך
תכתבי לו מה הקטע לסנן?
אני אישית לא הייתי כותבת אבל זאת אני והאגו שלי