5 תשובות
אני אוהבת ספטום
לי גם יש אבל העגיל שלי קטן
לי גם יש אבל העגיל שלי קטן
לי יש זה מהמם,
העגיל של התמונה הוא מדיום או לארג אבל בעגיל ראשון תמיד ישימו לך סמול
העגיל של התמונה הוא מדיום או לארג אבל בעגיל ראשון תמיד ישימו לך סמול
כל אחד ואחת עם הדעה שלי אבל לדעתי כן מאד יפה:)
תלוי מאוד למי
לי זה יפה ממש לדעתי יש בנות שלא
באותו הנושא: