6 תשובות
אפשר לרדת 2 קילו בדרך בריאה בשבוע
בשבוע הראשון יורדים יחסית הרבה כי זה ניקוז נוזלים של הגוף לרוב, אחכ מומלץ בין חצי קילו לקילו בהתאם לקצב הדיאטה. ממליצה להתייעץ עם מאמן מוסמך
תלוי בbmi שלך. בהתחלה תרדי מאוד מהר ואז זה יהיה איטי יותר ויותר. קילו או קילו וחצי אפילו 2 בשבוע זה סבבה
חח כמה שטויות אנשים כותבים פה
אימאלה!
אם אתם לא מבינים אל תפיצו שטויות ושקרים
הקצב המומלץ זה חצי קילו נקודה
אימאלה!
אם אתם לא מבינים אל תפיצו שטויות ושקרים
הקצב המומלץ זה חצי קילו נקודה
^הקצב המומלץ להורדה במשקל הוא חצי קילו לקילו (1 to 2 pounds) אז כן טעיתי חלקית. אבל גם את
בשבוע? קילו. אבל.. זה לא בהכרח נכון.
תוכלי לבדוק את זה רק אחרי שבועיים. כי אם פתאום תגיעי למכשיר לבדוק
את זה ותגלי שעלית, איך תאכלי סרטים על זה..?
לכן אסור לסמוך על זה שבשבוע נרד כמה קילו. גם צריך להיות מסודר באוכל,
לשתות הרבה מים, ולישון 6-7 שעות בלילה.
ואם את רוצה להוסיף ספורט לזה אז עוד יותר טוב.
אבל חשוב לא לשכוח, בשביל להוריד משקל הדרך הנכונה היא, תזונה ושינה.
תוכלי לבדוק את זה רק אחרי שבועיים. כי אם פתאום תגיעי למכשיר לבדוק
את זה ותגלי שעלית, איך תאכלי סרטים על זה..?
לכן אסור לסמוך על זה שבשבוע נרד כמה קילו. גם צריך להיות מסודר באוכל,
לשתות הרבה מים, ולישון 6-7 שעות בלילה.
ואם את רוצה להוסיף ספורט לזה אז עוד יותר טוב.
אבל חשוב לא לשכוח, בשביל להוריד משקל הדרך הנכונה היא, תזונה ושינה.