5 תשובות
וואי לא יודעת זה ממש תלוי בך ואיך שאת מרגישה אבל זה בסדר גם אני ראיתי.
כן סבבה
אנונימי
זה לא ככ לגיל שלך אבל זה תלוי בך
בעיקרון, בסדרה יש המון תכנים שליליים שלא לכל אחד זה מתאים.
קטעי עירום, תקיפות מיניות, אלימות במגוון צורות, שימוש בסמים, שפה מלוכלכת ועוד.
לפי אתר common sense media, דירוג הגילאים המתאים לצפייה בסדרה הוא 18 ומעלה, לפי הורים 16 ומעלה, ולפי ילדים/נערים 15 ומעלה.
יצא לי לקרוא תגובה מפי מבוגר שכותב: "דרמה לא- ריאליסטית, מגעילה ודלה על חבורת תיכוניסטים אידיוטים. הסדרה מציגה באור זוהר שימוש בסמים, אונס סטטוטורי והתעללות..... הסדרה לא מלמדת שום שיעור חשוב בעל משמעות."
מאידך, תגובה מפי מתבגר: "צפיתי בסדרה ודעתי הכנה היא שהיא לא מציגה באור זוהר שימוש בסמים וכו', אלא מציגה את המציאות, ואיך זה יכול להשתקף על העתיד של ילדך. (פונה בעצם להורה).... הצפייה בסדרה יכולה ללמד את הילד שמצבים מסוג זה הם לא בסדר ואיך אפשר להתעלם מהן."
"צפיתי בפרק אחד וזה כל כך מטריד. ממליצה ל-18+. בכלל לא ראיתי קו עלילה. משעמם!" - מפי מתבגר נוסף.
דעתי האישית היא איך הצפייה בסדרה, בפרט, יכולה להשפיע עלינו ומה אנחנו לוקחים ממנה.
כמובן, כך אני מקווה, שאנו לוקחים רק דברים חיוביים מהסדרה.
לבסוף יקירה, את עושה את השיקולים שלך, לצפות או לא. וכמובן, לשים לב מה את לוקחת ממנה.
מקווה שעזרתי.
יום נפלא :)
נ.ב, צירפתי קישור לאתר שממנו לקחתי את התגובות. תוכלי לקרוא אותן בעצמך.
קטעי עירום, תקיפות מיניות, אלימות במגוון צורות, שימוש בסמים, שפה מלוכלכת ועוד.
לפי אתר common sense media, דירוג הגילאים המתאים לצפייה בסדרה הוא 18 ומעלה, לפי הורים 16 ומעלה, ולפי ילדים/נערים 15 ומעלה.
יצא לי לקרוא תגובה מפי מבוגר שכותב: "דרמה לא- ריאליסטית, מגעילה ודלה על חבורת תיכוניסטים אידיוטים. הסדרה מציגה באור זוהר שימוש בסמים, אונס סטטוטורי והתעללות..... הסדרה לא מלמדת שום שיעור חשוב בעל משמעות."
מאידך, תגובה מפי מתבגר: "צפיתי בסדרה ודעתי הכנה היא שהיא לא מציגה באור זוהר שימוש בסמים וכו', אלא מציגה את המציאות, ואיך זה יכול להשתקף על העתיד של ילדך. (פונה בעצם להורה).... הצפייה בסדרה יכולה ללמד את הילד שמצבים מסוג זה הם לא בסדר ואיך אפשר להתעלם מהן."
"צפיתי בפרק אחד וזה כל כך מטריד. ממליצה ל-18+. בכלל לא ראיתי קו עלילה. משעמם!" - מפי מתבגר נוסף.
דעתי האישית היא איך הצפייה בסדרה, בפרט, יכולה להשפיע עלינו ומה אנחנו לוקחים ממנה.
כמובן, כך אני מקווה, שאנו לוקחים רק דברים חיוביים מהסדרה.
לבסוף יקירה, את עושה את השיקולים שלך, לצפות או לא. וכמובן, לשים לב מה את לוקחת ממנה.
מקווה שעזרתי.
יום נפלא :)
נ.ב, צירפתי קישור לאתר שממנו לקחתי את התגובות. תוכלי לקרוא אותן בעצמך.