4 תשובות
תראי אני חושבת שהוא לא היה צריך לכתוב את זה אבל שנינו יודעים שאנחנו לא מרחמים עליהם. גם אצלנו מתו מלא אנשים חפים מפשע ולא זכור לי שנסראללה כתב פוסט מרגש בטוויטר
שואל השאלה:
אולי את לא מרחמת, אני כן מרחמת על אנשים חפים מפשע שלא בהכרח יש להם שנאה כלפינו..
נסראאלה ולבנון זה משהו אחר- עליו אני לא מרחמת בשום צורה
אולי את לא מרחמת, אני כן מרחמת על אנשים חפים מפשע שלא בהכרח יש להם שנאה כלפינו..
נסראאלה ולבנון זה משהו אחר- עליו אני לא מרחמת בשום צורה
אנונימית
תראי אני לא עכשיו הולכת לעשות ברביקיו לכבוד זה אבל רק שתדעי שכנראה הפיצוץ הזה עזר מאוד לישראל. המחסן שהתפוצץ היה מחסן נשק של החיזבאלה..
אני חושב שמתי שפייגלין מנסה לשכנע אותכם שהוא ליברל תשתדלו לזכור אמירות כאלה שלו
באותו הנושא: