התחברות
הרשמה
הלחיים שלי תמיד אדומות, פעם אחת שניסיתי להוריד את האדום הרגשתי פתאום נורא חיוורת ושונה כדי לי להוריד או להשאיר ככה ?
אדומה בגלל שאני אשכנזייה
6 באוגוסט 2020, 02:31
תשובה אחת
לדעתי זה ממש יפה... תשאירי
ה
היושיםםםםםם