10 תשובות
ריחוק, רוצים משהו חדש, הרבה ריבים, תקופות קשות, לחץ מהסביבה שמשפיע על הזוגיות, קנאה, חוסר כנות ועוד
אנונימית
תמיד כשמתחילים מערכת יסחים זה מרגיש שתהיו ביחד לנצח אבל דברים משתנים ואנשים משתנים ויש דברים שהיו בסדר בהתחלה שעכשיו לא בסדר ויש הרבה סיבות להיפרד
הייתם בהפסקה כי מארק השיג לה עבודה ונהיים ממש קנאים לגבי זה, אז רבים איתה עד שהיא מחליטה שאתם צריכים הפסקה, ואז הולכים למועדון חשפנות ושוכבים עם חשפנית, אבל כשבת הזוג גילתה על זה היא נפרדה ממך.
מה, זה לא קורה לכולם?
לא?
^חתיכת חרא מי שבוגד, זה באמת מזעזע איך אפשר?
אנונימית
היו מקרים שבהם לי נמאס ממנו, או שהתחלתי להרגיש שזה לא זה.
היו מקרים בהם לו נמאס ממני, או שהוא התחיל להרגיש שזה לא זה.
היו מקרים בהם האהבה פשוט דעכה, מצד אחד או משניהם.
היו מקרים בהם הדברים שבהתחלה נראו חמודים, התחילו להיות ממש מעצבנים.
היו מקרים בהם התחלתי איתו כי חשבתי שהוא מישהו אחד, אבל כשהכרתי אותו לעומק, הבנתי שהוא מישהו אחר. או שהוא השתנה לרעה בזמן הו היינו יחד.
היה לי מקרה אחד של בחור שנפרד ממני כי אמא שלו פסיכית. עוד אחד נפרד ממני כי הוא למד באוניברסיטת חיפה ואני בטכניון, והוא אמר לי שבטח בגלל זה אני חושבת שהוא נחות (בחיי שלא חשבתי ככה).
היתה לי פרידה אחת ממישהו שמאוד רצה ילדים, בתקופה בה לא רציתי ילדים, מהסיבה הזו בדיוק.
היתה לי חברה שהיתה מאוהבת בבחור די מגעיל, ויום אחד התעוררה והבינה מי הוא באמת.
והיו מקרים בהם היינו זמן מה יחד, והרגשנו שזה פשוט לא עובד.

בקיצור - לא חסרות סיבות. אבל זה לא אומר שאתם בהכרח תיפרדו.
שילוב של המון גורמים.
לחץ עצום מצד ההורים שלי על שנינו, הבדלים של שמיים וארץ בהשקפות ובמטרות בחיים, היו הרבה האשמות, עלבונות, אגרסיביות.

זה התחיל נפלא והידרדר עם הזמן עד לרמה בלתי־נסבלת.
כי אני ב י י ש נ י ת הוא ליטרלי נפרד ממני בגלל זה.
?..
התגייס והתרחקנו מאוד, פיזית ונפשית.
כמה זמן אתם כבר יחד? ובני כמה אתם?
הכל היה מצויין, מתאימים, ההורים שלה אהבו אותי, משיכה מינית והכל ונפרדנו בגלל שהיא חזרה על אותן טעויות שוב ושוב, קטנות אבל כשמעירים לה על זה והיא ממשיכה אז פשוט אין טעם.
אנונימי