7 תשובות
אין כסף, חא מצליחים לשלם שכר דירה והופ לרחוב לצערנו :(
ביזבזו כסף / התדרדרו / איבדו מקום עבודה / נכנסו לחובות
שואל השאלה:
אז למה הם לא הולכים לעבוד / מבקשים הלוואה ...
אז למה הם לא הולכים לעבוד / מבקשים הלוואה ...
לא מקבלים כל אחד לעבודה, במיוחד אם הם הומלסים כי אז המעסיקים אומרים שהם לא יציבים וזה ולא רוצים אותם,
שזה לא בסדר
שזה לא בסדר
והלוואה צריך להחזיר עם ריבית, הרבה אנשים שהפכו להומלסים אלה אנשים שלקחו הלוואה ולא יכלו להחזיר אותה אז ייקחו להם את הבית
כרגע אני לא מאמינה שיש בני אדם שישנים ברחוב כי אין להם ברירה. לאנשים שיש חובות ולא יכולים להחזיק מקום לישון בוא יש הוסטלים ואירגוני צדקה. אם יש בני אדם שישנים ברחוב זו או בחירה ( עד כמה שזה נשמע מוזר יש אנשים שזה יותר נוח להם מלישון בהוסטלים וכו) או שיש להם בעיה נפשית או שסתם הם נהנים מזה
חלקם החליטו לא לעשות כלום בזמן ביה"ס ואחריי שסיימו ביה"ס
באותו הנושא: