9 תשובות
לגמריי לא.
לא, הוא כבר לא חלק מהחיים שלך למה שתשאירי תמונות שלו או זכר ממנו
אם תמונות של שניכם אז לא זה די מוצדק
לא בהכרח, זה כן יכול לבוא ממקום ילדותי של לגרום לעצבים וקנאה, אבל אני אישית למשל מחקתי את התמונות עם האקס שלי פשוט כי הן לא רלוונטיות ואקטואליות יותר.. אין סיבה שיראו אותנו מתנשקים אם אנחנו כבר לא יחד..
לא נראה לי תעשי מה שטוב לך
ממש לא, תעשי מה שטוב לך
שואל השאלה:
אז למה יש זוגות שנפרדו ולא מחקו את התמונות שלהם?
אז למה יש זוגות שנפרדו ולא מחקו את התמונות שלהם?
לא
וואו מה-
זה בדיוק מה שאני כתבתי
זה בדיוק מה שאני כתבתי
באותו הנושא: