3 תשובות
מה.
את בחיים לא רשמת משהו באנגלית?
אם הכוונה מה לעשות כדי שיהיה גם אנגלית המקלדת אז או שתחליקי את האצבע על מקש הרווח (אמור להתחלף לאנגלית) ואם לא עובד אז צריך לשנות את השפות (בהגדרות) ולהוסיף אנגלית. מקווה שעזרתי :)
לוחצים על סולמית (#) לחיצה ארוכה וזה מחליף שפה
אנונימי