2 תשובות
מתמודדים עם ההשלכות.
זה יום שאת צריכה להכין את עצמך אליו, נותנים לך הזדמנות לשפר את הנתונים מהצו הראשון, למה לזרוק את זה לפח?

את יכולה לנסות להתקשר למיטב ולשאול, בספק אם יתנו לך לעשות את היום הזה שוב
הכל טוב יכול להיות שאת מגזימה, בכל מקרה גם חברה שלי קיבלה ציונים ממש גרועים הכל 1-2, בהתחלה התבאסה, אבל הבינה שזה המצב ולדעתי כמעט בכל תפקיד אפשר להנות ולחוות הכל תלוי בגישה שלך!