3 תשובות
אני מאמינה במזלות.
בני מזל דגים הם קופצניים, שמחים, בכיינים חחח (גם קראתי וגם ראיתי את זה אצל חברה)
בני מזל דגים הם קופצניים, שמחים, בכיינים חחח (גם קראתי וגם ראיתי את זה אצל חברה)
אני מזל דגים, תמיד אומרים עלינו שאנחני מאוד רגישים, אני יכול להעיד שלגבי זה נכון
אני מזל דגים וכל מה שקראתי נכון
באותו הנושא: