10 תשובות
לא יודע פשוט תריחי
בלו שאנל
סובאז
ניו יורק
מונט בלאנק האחרון שיצא
סילבר
בתכלס זה תלוי לאיזה כיוון (חריף/מתוק)
ממליץ על אברקומבי, ארמני ואני ממש אוהב את הl'homme
שואל השאלה:
חריף יותר
אנונימית
קחי איביקטוס הוא חריף טוב
או 212
שואל השאלה:
כאילו אני בודקת לאח שלי
אנונימית
יפה. הלוואי עלי חחח
יש לך גם את קירד שהוא ממש טוב אבל יקר
שואל השאלה:
חחח כן אני מכירה אותו
אנונימית
סילברר
tom ford הגרסה oud wood קיבלתי עליו ואני גם מקבל מלא מחמאות
הוא פשוט מטורף אבל גם המחיר בהתאם