4 תשובות
למה שיתעצבנו..? זה אחלה תיאור חח
כאילו תכלס אם הבית ספר שלך לא כזה מיוחד ואין בו אטרקציות מסוימות נגיד, בית ספר לאומנויות, אז הוא די ממוצע, אין סיבה שיתעצבנו עלייך
זה לא דבר רע, לא חושבת שיש על מה להתעצבן
שואל השאלה:
טוב.... lol
טוב.... lol
באותו הנושא: