התחברות הרשמה

למה אנשים לא סובלים אותי שאני אומר להם שאני גר בסביון

5 באוגוסט 2020, 02:43
סביון    
2 תשובות
כי בדרך כלל אנשים שגרים שם הם טחונים אז זה מקנאה
מ
מאכפתך
קנאים
-
באותו הנושא:
ההורים שלי לא סובלים אותי , אתם יכולים לעשות נעץ כדי שאנשים יראו ויעזרו ?
יש אנשים בסטיפס שאתם לא סובלים?
למה אנשים טובים סובלים?
איזה סוג של אנשים אתם הכי לא סובלים
נכון אנשים מכוערים סובלים יותר מאנשים יפים?
זה נורא שאני ממש ממש אוהב לראות אנשים אחרים סובלים?
תקשיבו, יש אנשים שממש באלי לראות אותם סובלים.
אנשים שסובלים ממיחושים בראש ולא אומרים כי לא יבינו אותם יש פה??
רק אותי מצחיק שאני רואה חברים מי"א - י"ב סובלים לקראת הבגרויות?
איך אנשים סובלים אותי.
אנשים שאוהבים שאחרים סובלים - איך קוראים לבן אדם שאוהב לראות אנשים סובלים? שכחתי את המילה..