8 תשובות
אממ תראי אף אחד לא עוצר אותך
אנונימית
חח אני איתך
שתקו זה סדרנ טובה רצח ובלום היא הקראשית נראשונה שלי
יואו כן עשית לי חשק
סדרה מדהימהה
איזה ישןן וואי אני זוכרת שרציתי להיות כמו פלורה תמיד ושיחקנו את זה ביסודיי יואוו
לא אל תדאגי אני עד היום רואה קצת בסתר... אין על בלו ורוקסי
יואוו