11 תשובות
אוקי? גם לי היה חבר בגיל 12 כולנו עדיין אותו דור.
תצאי למקומות של יציאות בעיר שלך או לים או לקניון
אנונימית
חחח מה זאת אומרת הדור שלכם? אני שנתיים מעלייך וכל בן אדם שיש לו משהו בראש יודע שבגיל 12 לא צריך חבר/ה
אין בעיה בחבר/ה בגיל 12 זה נחמד אבל כמובן שזה לא רציני כמו בעוד כמה שנים אבל אין בזה שום דבר פסול^
אנונימית
אני הייתי הולכת לקניון לבד מכיתה ד בובי^^
אנונימית
שואל השאלה:
אז אתה בדור שלי , רק ניסיתי לומר שאני לא ילדה בת שלוש עם קוקיות
אנונימית
^^ לא חשבת על זה שצריך להשקיע בלימודים? לילדים בגיל הזה פשוט אין את היכולת והשכל להתמודד עם בן זוג, זה פשוט מפגר לעשות את זה.
מה להשקיע בלימודים הם כיתה ו או ז מה יש להשקיע בכלל.
ומה זה "ראש לזוגיות"? לא רק שהם לא עמוסים לימודית גם הקשר לא רציני אז עם מה כבר יש להתמודד פה
אנונימית
שואל השאלה:
תאמין לי שאני מספיק משקיעה בלימודים , וזה שבגיל 12 לא היה לך את היכולת והשכל להתמודד עם בת זוג לא אומר שלי אין את זה , וכן היה לי חבר וכן זה היה רציני וזה ממש לא מפגר לעשות את זה .
אנונימית
זה בסדר שיש לך חבר יש מלא בנות שיש להן חבר אפילו לפני ואת יכולה לצאת לקניון לים לגלידה יש מלא מקומות לא חסר
שואל השאלה:
תודה שמישהי באמת מבינה אותי
אנונימית