התחברות
הרשמה
למה לזעזעאל הדשא מגרד כל כך????
ומהזה נרקיסט
אמאלה אני פגומה
4 באוגוסט 2020, 23:34
גירוד
דשא
תשובה אחת
כי הוא שורט אותנו
ואם התכוונת נרקיס אז זה פרח
אם התכוונת נרקיסיסט זה מישהו שכביכול מאוהב בעצמו
_
_Shir_
באותו הנושא:
איך מגיעים שלטי ה"לא לדרוך על הדשא" למרכז הדשא?
איך מגיעים שלטי ה"לא לדרוך על הדשא" אל הדשא?
איך הגיע השלט "נא לא לדרוך על הדשא" לאמצע הדשא?
איך השלטים של "נא לא לדרוך על הדשא" מגיעים לאמצע הדשא
איך מגיעים שלטי ה"לא לדרוך על הדשא" למרכז הדשא?
איך מגיעים שלטי ה"לא לדרוך על הדשא" למרכז הדשא?
איך מגיעים שלטי ה"לא לדרוך על הדשא" למרכז הדשא?
למה כלבים "מגרדים" את הדשא אחרי שהם פולטים צואה?
איך מגיעים שלטים "לא לדרוך על הדשא" למרכז הדשא?
איך מגיעים שלטי ה"לא לדרוך על הדשא" למרכז הדשא?
איך השלט נא לא לדרוך על הדשא הגיע למרכז הדשא?