4 תשובות
אמ כן האוכלסיה גודלת וגם קטנה כי אנשים גם מתים ועם כל הלהטב ואנשים שלא רוצים בדיוק להביא ילדים לעולם וכו עקרים וכו אז זה עושה שלא יהיה יותר מידי עומס בעולם כך שלדעתי לא נגיע לזה
ממש לא. להתערב בילודה רק גורם נזק מתועלת, תסתכלי מה קרה בסין שהגבילו את הילודה וזה גרם להמון בעיות דמוגרפיות.
חוץ מזה שאנחנו מדינה קטנה מוקפת באויבים ואנחנו צריכים לגדול דמוגרפית ולהיות חזקים מבחינה מספרית.
אנונימית
כן. אפילו בעתיד הקרוב מאוד לדעתי, עניין של 30-20 שנים
אנונימית
לא, זאת דיקטטורה. כנראה יעשו שאוכל יהיה שווה יותר כסף.