3 תשובות
תלמדי אקורדים, לא תווים
קודם כל פסנתר זה לא קל..
דבר שני ללמוד תווים זה לא כזה חשוב עדיף שתלמדי לקרוא טאבים ואקורדים:)
דבר שני ללמוד תווים זה לא כזה חשוב עדיף שתלמדי לקרוא טאבים ואקורדים:)
שואל השאלה:
כבר למדתי טאבים ואקורדים ברמה יחסית גבוהה
כבר למדתי טאבים ואקורדים ברמה יחסית גבוהה
באותו הנושא: