14 תשובות
רפאל זה שם יפהה
מיקה ומאיה לדעתי זה שמות שהייתי נותנת
מיקה ומאיה לדעתי זה שמות שהייתי נותנת
שמות מהממים ! ואני הייתי קוראת לילדה שלי נועה או ליאן כי לדעתי זה שמות ממש יפים
כשאני אגיע לגשר אני אחצה אותו, כרגע אין לי שמות אני מאמינה שהמבט של הילד/ה שלי יהיה מספיק בשביל שיעלה לי שם לראש
valentine/ולטיין (יום האהבה)
מתאים לבן ובת,יש לזה משמעות יפה וזה נשמע טוב
מתאים לבן ובת,יש לזה משמעות יפה וזה נשמע טוב
בנות: נאיה, ולנטינה, אָלייה, אל, מריאנה, לוּסייה,ליאנה
בנים:
שליו, אלכס, רוי, שון, דניאל
בנים:
שליו, אלכס, רוי, שון, דניאל
לבן נראלי דניאל
ולבת קורל
ולבת קורל
הייתי קוראת לילדות שלי : נועה , אגם , שירה
בנים : דור , מיכאל
בנים : דור , מיכאל
שואל השאלה:
דור זה שם יפה
אכפת לך אם אני אשקול לגנוב אותו טיפה?:)
דור זה שם יפה
אכפת לך אם אני אשקול לגנוב אותו טיפה?:)
אנונימית
שמות מהממים!
אני הייתי ממליצה לך על הלל ,עדי,תהילה, שירה לבנות
ולבנים מתן,יהונתן,נועם,נתן,עידן,הראל
אני הייתי ממליצה לך על הלל ,עדי,תהילה, שירה לבנות
ולבנים מתן,יהונתן,נועם,נתן,עידן,הראל
לבת שי ולבן דורון כי פירוש של שתי השמות הוא מתנה וזה שמות מעלפים
אנונימית
קסם זה שם ממש יפה בעיני
אבאשלי, כי אז יהיה לא אפשרי לרכל עליו
למרות שאני בת 12 חוח הייתי קוראת לילד שלי מתן. זה שם ממש מתוק.
לבת שי-לי ולבן שחר נראה לי אבל אני חושבת שהכי כדאי שתקראי לאחד מהילדים שלך רפאל זה גם שם יפה מאוד מזל טוב!
באותו הנושא: