4 תשובות
לאנשים אין מה לעשות אז הם מבלבלים תשכל
אנונימי
לזה שהוא לא מביא להם כסף לאוכל, ועל זה שהוא מושחת ועל זה שהוא מבקש הטבות מס של 500,000 שקל בזמן שיש אנשים שקורסים ובמינוסים מטורפים לבנק והוא לא עושה עם זה כלום (אהה כן חוץ מ750 שקל שלא עוזר בשום צורה)
על זה שלאנשים אין מה לאכול , והם קורסים
הוא כמעט לא עושה כלום במשבר ויש אנשים שרעבים ללחם ולא יודעים מה לעשות וכל מה שמעניין אותו זה לדאוג רק לעצמו ולמשפחה שלו ולפי דעתי אין פלא שיש הפגנות ענק ליד הבתים שלו כי הוא הפילו לא יודע מה קורה