4 תשובות
אני מחר הולכת לעשות בביג פאשן באשדוד ימין דוכן כזה ושם עם תוספות זה 100 שקל ובלי תוספות זה 70 שקל נראה לי אז אם את גרה ליד אשדוד תוכלי לנסוע לשם
אבל זה בלי תוספות ^^
יש כאלה600 400 800