6 תשובות
נראה לי שהוא צודק, זה באמת אינטרס של המדינה שנחלים והמשק יפתח. זה כמו חיסוני השפעת שהם בחינם. וגם זה לא יהיה הוגן שאנחנו נצטרך לשלם על החיסונים כי יש אנשים שאין להם כסף אז הם ימותו?
הוא צודק.
בכללי, ממתי משלמים על חיסונים?
בכללי, ממתי משלמים על חיסונים?
שואל השאלה:
לא יודעת זה כמו תרופה שאין בסל תרופות של קופת חולים ..
לא יודעת זה כמו תרופה שאין בסל תרופות של קופת חולים ..
משלמים לקופת חולים אז זה נחשב שמשלמים על זה. אבל אני מניחה שזה יהיה כמו חיסון לשפעת
לדעתי יש מצב שזה יהיה בהתחלה לפחות בתשלום כי המון אנשים ירצו חיסונים ולמה שהמדינה לא תרוויח עוד?
אחרכך אולי יכניסו אתזה לקופות חולים בחינם.
אחרכך אולי יכניסו אתזה לקופות חולים בחינם.
זה יהיה כנראה כמו חיסון רגיל שכל אזרח שמשלם ביטוח לאומי יקבל.
באותו הנושא: