2 תשובות
אחד אני תמיד שמה קצף גילוח כי זה יותר קל עם זה
ואז זה גם מסמן איפה עברתי סוג של
ואני תמיד עוברת פעמיים
וזה גם לא מפספס כלום וגם יוצא אקסטרה חלק
פשוט תעשי פס ליד פס