6 תשובות
תשאל את העוף הבא
בוודאי
ככה זה עובד כבר שנים רבות
כן, ככה עושים היום... אז מסתבר שאנחנו אוכלים הורמונים
כן ברוב התעשיה.
לפי מיטב ידעתי כן, מכניסים להם הורמוני גדילה בשביל שיהיה יותר "בשר" בעוף.
אם תראה את ההבדל בין תרנגול שאין לו הורמוני גדילה לבין אחד שיש לו אתה תהיה בהלם זה משהו אחר זה מכפיל אותו בכמה דרגות
אנונימי