3 תשובות
וואו מאודד !! סיימתי את כל הסדרה בשבועיים
שווה להתחיל. אתה תהנה מכל רגע!
לא זה משעמם הפסקתי בעונה שתיים אבל זה תלוי כי יש הרבה אנשים שכן אהבו את הסדרה