5 תשובות
היי אני גם אובססיבית כמוך רק למישהו אחר
לא חושבת שאת מוזרה
לא חושבת שאת מוזרה
את לא מוזרה אבל רוב הסיכויים שעוד מעט יימאס לך ממנו, את יותר מדי אובססיבית.
אנונימית
גם אני ככה בדיוק רק עם וואן דיירקשן ובעיקר עם הארי סטיילס לגיטימי לגמרי
כנראה גם עוד חצי שנה כזה את תיהי פחות אובססיבית כי תתרגלי.... כאילו ברור שעדיין תאהבי אותו מאוד אבל פחות מהיום
כנראה גם עוד חצי שנה כזה את תיהי פחות אובססיבית כי תתרגלי.... כאילו ברור שעדיין תאהבי אותו מאוד אבל פחות מהיום
לא, קוראים לזה stan...
חחח
אני אובססיבית לחתולים זה בסדר, כל אחד והשטויות שלו :)
עם הזמן זה יעבור.
אני אובססיבית לחתולים זה בסדר, כל אחד והשטויות שלו :)
עם הזמן זה יעבור.
באותו הנושא: