5 תשובות
היי אני גם אובססיבית כמוך רק למישהו אחר
לא חושבת שאת מוזרה
חחח
אני אובססיבית לחתולים זה בסדר, כל אחד והשטויות שלו :)
עם הזמן זה יעבור.
לא, קוראים לזה stan...
את לא מוזרה אבל רוב הסיכויים שעוד מעט יימאס לך ממנו, את יותר מדי אובססיבית.
אנונימית
גם אני ככה בדיוק רק עם וואן דיירקשן ובעיקר עם הארי סטיילס לגיטימי לגמרי
כנראה גם עוד חצי שנה כזה את תיהי פחות אובססיבית כי תתרגלי.... כאילו ברור שעדיין תאהבי אותו מאוד אבל פחות מהיום