התחברות
הרשמה
אני בוכה פה מעצבים, בגלל שהפלאפון שלי עשה פרמוט (ריסטרט) ונמחקו לי כל התמונות שאני הכי הייתי חייבת וכל השירים שלי נמחקו אתם יודעים, אם אפשר לשחזר את התמונות?
19 באוקטובר 2012, 15:57
שחזור קבצים
שחזור
פלאפון
סלולארי
תשובה אחת
אולי יש באייטיונס
ג
גולו גולו
באותו הנושא:
הגיוני שאני בוכה בגלל שיש לי מחר מבחן במתמטיקה?
נכון הדבר הכי מעצבן בעולם זה תינוק בוכה?
אני בוכה בגלל הצלקת שלי (יש תמונה)
אוף נימאס לי אני כל הזמן בוכה בגלל זה
ילדים יורדים עלי בגלל השם שלי, אני לא רוצה לשנות אבל זה מעצבן, מה לעשות?
אוף אני בוכה בגללכם: (
אני כבר בוכה מעצבים ואני עוד שניה מקבלת התמוטטות עצבים נמאס לי כבר איך אפשר להירגע?
אם אני בוכה כל יום בגלל פרידה זה אומר שאני באמת אוהבת אותו?
כשאני בוכה זה משחרר לי עצבים וגם לפעמים מרגיע, למה זה ככה?
רק אותי זה מעצבן שרוסיה אסרה על אריאנה גרנדה להיכנס להופיע שם, בגלל שהיא תומכת בלהט"ב
אני עכשיו בבית ספר בוכה בשירותים יש לי מלא חצ'קונים ואף אחד לא יכול להבין את העצב שלי ואני כבר לא יודעת מה לעשות אני אשכרה בוכה עכשיו בשירותים מה לעשות?