3 תשובות
ים
יש מלא מסעדות וברים שפתוחים תבדוק בעיר שלך
ואם יש אוטו תמיד אפשר לנסוע לאיזה מקום יפה שלא הייתם
יש מלא מסעדות וברים שפתוחים תבדוק בעיר שלך
ואם יש אוטו תמיד אפשר לנסוע לאיזה מקום יפה שלא הייתם
מול החוף וילג בחדרה. מומלץ מאוד יפה שם ברמות וגם עם חברות זה מומלץ
אתם יכולים לצאת לים או לטיילת
אם אתם מעל 18 ובקטע יש פאבים שפתוחים לישיבה בחוץ
בגדול תלוי מאיפה אתם
אם אתם מעל 18 ובקטע יש פאבים שפתוחים לישיבה בחוץ
בגדול תלוי מאיפה אתם
באותו הנושא: