התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על השיר החדש של אווה מקס

3 באוגוסט 2020, 17:00
Youtubeשיריםזמריםחוות דעת    
3 תשובות
אחלה
א
אוואטר באנג
ממש אהבתי
A
Angel/Devil
מדהים
C
Calum Scott
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על השיר החדש של סטטיק ובן אל?
מה חושבים על השיר החדש של חנן בן ארי "ויקיפדיה"?
מה אתם חושבים על השיר החדש של סטטיק ובן-אל - "זהב"?
מה אתם חושבים על השיר החדש של אדל?
מה אתם חושבים על השיר החדש של ביטיאס מהאלבום החדש שלהם ?
רק אני חושב שהשחקנית של אווה ב"סטורי של אווה" היא ממש יפה?
מה אתם חושבים על זה שנועה קירל העתיקה את הלחן של השיר החדש שלה משיר קיים?
מה אתם חושבים על השיר החדש (יחסית) של עברי לידר?
מה אתם חושבים על השיר החדש של חנן בן ארי?
מה אתם חושבים על השיר החדש של נדב גדג'?
מה אתם חושבים על השיר החדש של סטטיק ובן אל?