8 תשובות
לצערי.אני לא אומרת שיש דבר פסול או לא בסדר בלהיות שמאלני,אבל התקשורת צריכה להיות נטרלית.והיא לא עושה עבודה טובה ומסיתה נגד חרדים ומראה תמיד את הדברים הרעים שחרדים עושים אבל שההפגנות נגד ראש הממשלה החמירו לא הראו את זה בכלל.
אמנם נכון ישנם הרבה כתבים בעלי דעות שמאלניות אבל גם ישנם הרבה כתבים בעלי דעות ימניות. להגיד שיש הסתה כי התקשורת שמאלנית זה לא נכון.
כן
רוב התקשורת שמאלנית ככה שיוצא שיש הסתה
שואל השאלה:
אני לא שמאלנית^ אני ברצינות לא רואה את זה ממש
אנונימית
שואל השאלה:
אה התכוונת אלייך
אנונימית
אתמול בהפגנה היו כמה אנשים "ימנים" שרצו לדבר ונתנו לשמולני שבכלל לא רצה לדבר זה היה ממש הזייה
YTS
בתור מישהי שמשתייכת יותר לשמאל, אין ספק שהתקשורת מוטה יותר לצד השמאלי של המפה. עם זאת המילה "מסיתה" היא מילה די חזקה, כן יש כתבים שנוטים להגיד משפטים לא במקום אך הם סובלים מהשלכות כמו השעיה וכ'ו.
באותו הנושא: