2 תשובות
תפני לתמיכה של אפל, אם לא הצליחו לסדר לך את זה אז תשלחי למעבדת איידיגיטל או דיסיאס.
תפני לתמיכה של חברת אפל דרך צור קשר באתר, שם ידריכו אותך. אם יש אפשרות לצ'אט לייב זה מבורך. אם לא עובד תפני לדיסיאס
באותו הנושא: