5 תשובות
אני אוהבת את שניהם
תראי מה שאת יותר אוהבת..
אני יותר אוהבת בעברית אבל העדפה שלך:)
תראי בעברית,
חייבת לומר שהדיבוב היחידי שמוצלח בעברית זה של אווטאר.
תראי גם וגם תחליטי מה יותר כיף לך לראות
תראי בעברית