5 תשובות
אני אוהבת את שניהם
תראי מה שאת יותר אוהבת..
תראי מה שאת יותר אוהבת..
אני יותר אוהבת בעברית אבל העדפה שלך:)
תראי בעברית,
חייבת לומר שהדיבוב היחידי שמוצלח בעברית זה של אווטאר.
חייבת לומר שהדיבוב היחידי שמוצלח בעברית זה של אווטאר.
תראי גם וגם תחליטי מה יותר כיף לך לראות
תראי בעברית