7 תשובות
כן זה מציק
מה הבעיה בזה?
אוף נו מבטיחה שזו הדעה שלי ושל חברה שלי ובאמת שכל הילדות שלי הייתה בובספוג וכבר שידחתי בינו לבין סנדי ולחשוב שעכשיו אין אפילו סיכוי קטן שהם יהיו ביחד זה נוראא.
וגם זה לא שהמפיק של הסידרה אמר את זה זה בכלל ניקולודיאון החליטו למרות שאני לא בטוחה בכלל שיש להם לזכות להחליט דברים כאלה:((
כאילו באמת שאין לי בעיה עם הקהילה הגאה אבל להפוך סידרת של ילדים שגדלנו עליה ו"לשנות" את הדמות הראשית למשהו שהוא לא. זה מוגזם.
וגם זה לא שהמפיק של הסידרה אמר את זה זה בכלל ניקולודיאון החליטו למרות שאני לא בטוחה בכלל שיש להם לזכות להחליט דברים כאלה:((
כאילו באמת שאין לי בעיה עם הקהילה הגאה אבל להפוך סידרת של ילדים שגדלנו עליה ו"לשנות" את הדמות הראשית למשהו שהוא לא. זה מוגזם.
זה מעצבן אני מבינה שרוצים לעלות את המודהות (סליחה אני לא חושבת שאני יודעת איך כותבים את זה) אבל הם הורסים את הסדרות והסרטים האלה ברגע שהם הפכו אותם לכאלה כי בואו זה לא אותו הדבר איך מסתכלים עכשיו על מר עכבר?
שואל השאלה:
אני בוכהה מר עכבר
אני בוכהה מר עכבר
אנונימית
תאמת שמר עכבר זה כבר ממש ממזמן והוא לא כזה מפריע לי אבל לגבי בובספוג ואלזה זה לגמרי מוגזם.
4-5 זה בסדר אבל את כל העולם הם שינו